niedziela, 8 maja 2011

Sfotografowana niedziela.

Dzisiaj w Łazienkach Królewskich miał być pokaz tańców dworskich z okazji imienin Króla Stanisława Augusta Poniatowskiego. Wyobraziwszy sobie kilkanaście par ubranych na modłę osiemnastowieczną, tańczących w tych wszystkich kwadrylach i innych, specjalnie wcześnie wstałam i wybrałam się do Łazienek. Na miejscu spotkała mnie niemiła niespodzianka. Przed Pałacem na Wodzie stała pani przebrana w sukienkę z epoki, która wyglądała jak tani kostium halloweenowy i pokazywała kilku turystkom jak się tańczy. Westchnąwszy ciężko, wybrałam się na spacer i porobiłam mnóstwo zdjęć. Oto kilka z nich.





Kocham tego konia :D. Były jeszcze dwa, biały i ciemnobrązowy, ale żaden nigdy nie wyszedł tak świetnie, co widać poniżej ;).







Mam nadzieję, że Wy też macie piękną pogodę i udaną niedzielę :).

Chciałabym się także zapytać, czy ktoś z Was ma Twittera i czy z niego korzysta? Ciągle zapominam to zrobić i nareszcie pamiętałam (spytać ;). Muszę też powiedzieć, że "Natalii 5" rozwala humorem i sprawia, że nie potrafię się powstrzymać od śmiechu w miejscach publicznych, co jak wiadomo zawsze wywołuje zdziwione spojrzenia, a to bawi jeszcze bardziej :D.

2 komentarze:

  1. U mnie pogoda średnia, wieje mocno a słońce zachodzi co minutę. Piękne zdjęcia..no i PAW- strasznie mnie intrygują:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne,kolorowe,wiosenne zdjęcia!
    Mam podobny bez przed domem,tylko mniejszy i jeszcze nie do końca rozkwitł :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...